Linki sponsorowane w Google - informacje techniczne
Słowa kluczowe Dobór odpowiednich słów kluczowych, na które będzie wyświetlał się link sponsorowany, jest jednym z głównych warunków, który musi zostać spełniony w celu przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Przed przystąpieniem do aktywacji kampanii, wspólnie z Klientem ustalamy najodpowiedniejsze słowa kluczowe dla określonej branży. W tym celu wykorzystujemy najnowsze, dostępne na rynku narzędzia.
Opis linku sponsorowanego Kolejnym warunkiem, który musi zostać spełniony, jest ciekawy opis nagłówków, zachęcający potencjalnych Klientów do kliknięcia właśnie w Państwa reklamę. Adres docelowy Link sponsorowany powinien przekierowywać internautów na tę stronę serwisu, którą charakteryzuje nagłówek. Takie rozwiązanie, zwiększa skuteczność prowadzonej kampanii reklamowej, gdyż internauta ma nadzieję, że po kliknięciu zostanie przekierowany bezpośrednio na stronę serwisu, która zawiera interesujące go informacje.
Przykład opisu nagłówka linku sponsorowanego.
Oferujemy dla naszych Klientów bezpłatne konsultacje w doborze odpowiednich słów kluczowych, a także pomoc w redagowaniu opisów linku sponsorowanego.
Warto przeczytać Pozycjonowanie stron www
|