Strona główna  |  O nas  |  Kontakt   |   Mapa serwisu
Panel klienta
Poczta, Domeny, Hosting
Newsletter
Biuletyn informacyjny e-mail
Kontakt
Kontakt z biurem obsługi klienta
Nasza oferta    
Pozycjonowanie stron www
Pakiety pozycjonowania .PDF
Linki sponsorowane w Google
Strony internetowe
Sklepy internetowe
Rejestracja domen
Hosting
Systemy CMS
Strona główna
O nas
Portfolio
Praca
Formularz zapytań
Polecamy linki
Kontakt

Linki sponsorowane w Google ADS (dawniej AdWords) informacje ogólne
Linki sponsorowane
Linki sponsorowane - informacje ogólneLinki sponsorowane - formy współpracyLinki sponsorowane - informacje techniczne

Link sponsorowany jest kontekstową formą reklamy internetowej, który posiada krótki opis z bezpośrednim linkiem do serwisu internetowego reklamodawcy. Link sponsorowany wyświetla się osobom, które poszukują w Internecie produktów lub usług. Reklama w postaci linków sponsorowanych, wyświetlana jest w wyszukiwarce Google nad i obok naturalnych wyników wyszukiwania.

Podstawowa różnica pomiędzy większością reklam internetowych, a linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google jest taka, że linki sponsorowane nie wyświetlają się dla wszystkich internautów, lecz tylko konkretnej grupie osób, które w danej chwili poszukują produktów lub usług oferowanych przez reklamodawcę.

Linki sponsorowane jako skuteczna forma reklamy internetowej w wyszukiwarce Google
Linki sponsorowane charakteryzują się ogromną skutecznością, gdyż:
Link sponsorowany w Google dzięki ściśle określonym przez reklamodawcę słowom kluczowym, trafiają do wybranej
    grupy docelowej potencjalnych klientów,
Link sponsorowany w Google linki sponsorowane wyświetlają się "tam gdzie chcesz", czyli w wybranych krajach,
    województwach lub w określonym promieniu od wybranej lokalizacji,

Link sponsorowany w Google reklama w postaci linków sponsorowanych, może zostać ograniczona do wybranych dni
  
 i godzin,
Link sponsorowany w Google treść linku sponsorowanego może zawierać dowolny opis, uzależniony od profilu
    prowadzonej działalności,

Link sponsorowany w Google w trakcie trwania kampanii reklamowej, istnieje możliwość dokonywania zmian słów
    kluczowych, opisów, lokalizacji oraz innych paramentów - (usługa bezpłatna),

Link sponsorowany w Google link sponsorowany może wyświetlać się również w wybranych serwisach internetowych
    oraz w portalach, np. Interia.pl, Onet.pl i innych,

Link sponsorowany w Google płatność naliczana jest za kliknięcie (wejście) do serwisu internetowego, a nie za
    wyświetlenie się reklamy - (np. jeżeli reklama zostanie wyświetlona 200 razy i uzyska
    20 kliknięć, wówczas zostaje naliczana opłata za 20 kliknięć).


Trzy podstawowe cele linku sponsorowanego:

1. Zwiększenie przychodów dla firmy.
2. Zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach lokalnych, krajowych i zagranicznych.
3. Prestiż.



Dlaczego reklama w wyszukiwarce Google?
Zapoznając się z poniższym rankingiem wyszukiwarek, szybko Państwo sami sobie odpowiecie na to pytanie.

Posiadając nawet ekstra serwis internetowy, który nie jest widoczny w wyszukiwarkach internetowych, to tak jakbyśmy posiadali piękny supermarket w środku lasu, o którego istnieniu nie wiedzą potencjalni klienci.




Linki sponsorowane - informacje ogólneLinki sponsorowane - formy współpracyLinki sponsorowane - informacje techniczne


Warto przeczytać
Pozycjonowanie stron www
 


Znaki towarowe Google oraz Google AdWords, ADS są własnością Google Ltd

i zostały wykorzystane wyłącznie w celu informacyjnym.

Linki sponsorowane

Copyright © interprom.pl - Pozycjonowanie stron www Warszawa
Polityka Ochrony Prywatnosci & Polityka Plików Cookies - Regulamin Serwisu Internetowego
Pozycjonowanie Warszawa | Linki sponsorowane Warszawa | Strony internetowe Warszawa | Sklepy internetowe Warszawa
Skuteczne pozycjonowanie | Linki sponsorowanePozycjonowanie Radom | Linki sponsorowane Radom | Strony internetowe Radom | Sklepy internetowe Radom