Linki sponsorowane w Google ADS (dawniej AdWords) informacje ogólne
Link sponsorowany jest kontekstową formą reklamy internetowej, który posiada krótki opis z bezpośrednim linkiem do serwisu internetowego reklamodawcy. Link sponsorowany wyświetla się osobom, które poszukują w Internecie produktów lub usług. Reklama w postaci linków sponsorowanych, wyświetlana jest w wyszukiwarce Google nad i obok naturalnych wyników wyszukiwania.
Podstawowa różnica pomiędzy większością reklam internetowych, a linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google jest taka, że linki sponsorowane nie wyświetlają się dla wszystkich internautów, lecz tylko konkretnej grupie osób, które w danej chwili poszukują produktów lub usług oferowanych przez reklamodawcę.
Linki sponsorowane jako skuteczna forma reklamy internetowej w wyszukiwarce Google Linki sponsorowane charakteryzują się ogromną skutecznością, gdyż: dzięki ściśle określonym przez reklamodawcę słowom kluczowym, trafiają do wybranej grupy docelowej potencjalnych klientów, linki sponsorowane wyświetlają się "tam gdzie chcesz", czyli w wybranych krajach, województwach lub w określonym promieniu od wybranej lokalizacji, reklama w postaci linków sponsorowanych, może zostać ograniczona do wybranych dni i godzin, treść linku sponsorowanego może zawierać dowolny opis, uzależniony od profilu prowadzonej działalności, w trakcie trwania kampanii reklamowej, istnieje możliwość dokonywania zmian słów kluczowych, opisów, lokalizacji oraz innych paramentów - (usługa bezpłatna), link sponsorowany może wyświetlać się również w wybranych serwisach internetowych oraz w portalach, np. Interia.pl, Onet.pl i innych, płatność naliczana jest za kliknięcie (wejście) do serwisu internetowego, a nie za wyświetlenie się reklamy - (np. jeżeli reklama zostanie wyświetlona 200 razy i uzyska 20 kliknięć, wówczas zostaje naliczana opłata za 20 kliknięć).
Trzy podstawowe cele linku sponsorowanego: 1. Zwiększenie przychodów dla firmy. 2. Zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach lokalnych, krajowych i zagranicznych. 3. Prestiż.
Dlaczego reklama w wyszukiwarce Google? Zapoznając się z poniższym rankingiem wyszukiwarek, szybko Państwo sami sobie odpowiecie na to pytanie.
Posiadając nawet ekstra serwis internetowy, który nie jest widoczny w wyszukiwarkach internetowych, to tak jakbyśmy posiadali piękny supermarket w środku lasu, o którego istnieniu nie wiedzą potencjalni klienci.
Warto przeczytać Pozycjonowanie stron www
Znaki towarowe Google oraz Google AdWords, ADS są własnością Google Ltd i zostały wykorzystane wyłącznie w celu informacyjnym.
Linki sponsorowane
|